Поделись сейчас!

Oleg Michman (@CASBT_UA) | Твіттер :: «Трачу до 2 тис. Грн на місяць, прибуток перевищує витрати в 20 разів». | Як вашому бізнесу просувати товари на OLX

Oleg Michman (@CASBT_UA) | Твіттер

«Трачу до 2 тис. Грн на місяць, прибуток перевищує витрати в 20 разів». Як вашому бізнесу просувати товари на OLX

Щоб продавати на OLX , потрібно просто зареєструватися. Але для бізнесу цього недостатньо, адже оголошення загубляться серед 11 млн інших. Уникнути цього можна, якщо правильно просувати свій товар або послуги. Досвід українських компаній підказує, що бюджету в 1-2 тис. Грн на місяць вистачить для хорошого старту в продажах.
У партнерського проекту з OLX редакція MC Today з'ясувала, як малому і середньому бізнесу з невеликим бюджетом ефективно просуватися на платформі.
Партнер проекту ?
OLX

Як правильно оформляти оголошення

Для початку потрібно грамотно і красиво оформити оголошення. Якщо ви продаєте телевізор, в тексті повинні бути технічні характеристики, переваги та недоліки моделі . Інакше не допоможе навіть рекламне просування.
Юлія Шеберт
Щоб покупець міг розглянути, чи немає дефектів, додайте якісне фото .
«Наша статистика говорить про те, що люди не хочуть купувати кота в мішку», - підкреслює керівник сектора продажів і розвитку бізнес-клієнтів OLX Юлія Шеберт.
Якщо товар продається дорожче або дешевше середньої ціни по ринку, це потрібно пояснити. Інакше покупець засумнівається в якості. Наприклад, ціна на смартфон завищена, тому що в подарунок йде чохол. Занижена - адже це останній товар на складі.
Спеціаліст з нерухомості Яна Богданова розміщує на OLX послуги з будівництва та ремонту в Києві і області для компанії «Альба», а також оголошення з продажу і оренди в Кропивницького.
За її досвіду, спрацьовує інформативний заголовок: суть (продаж або оренда) і перелік основних плюсів квартири. В описі - список переваг. Також Яна не боїться використовувати слово «терміново» - тоді клієнти не тягнуть з дзвінком.
Андрій Багрин
Головний промах - помилки, особливо в заголовку. Один з продавців замість «склопідйомники» написав «стеклоподемники», згадує керівник групи категорії авто на OLX Андрій Багрин. Це оголошення просто не потрапило в пошукову видачу за ключовими словами.
Андрій не рекомендує використовувати в тексті прописні букви і смайли. На фото не повинні потрапляти сторонні предмети - це плутає покупців.

Як зробити так, щоб ваше оголошення побачили

Але якщо ви налаштовані системно продавати на OLX, доведеться інвестувати. Почати можна з мінімального пакету з трьох оголошень, який коштує від 25 грн і дозволяє налаштувати сайт-візитку на субдомені OLX. Тоді на окремій сторінці будуть всі ваші товари, опис компанії, логотип і контакти. Це підвищить довіру покупців, до того ж, такий магазин індексується в Google.
Потім визначте, скільки ви готові витратити на просування. Керівник групи товарних категорій OLX Віталій Власюк радить 30% суми вкладати в покупку оголошень. Решта - в рекламу.
Але витрачатися відразу на всі види реклами необов'язково і навіть шкідливо, уточнює Віталій. Якщо ви продаєте популярний товар, який шукають за ключовими словами, скажімо, телефон, розгляньте послугу «Підняти вгору списку». Тоді оголошення виявиться спочатку пошукової видачі в конкретній рубриці.
Яна Богданова
Ціна такої реклами залежить від міста і рубрики. Наприклад, одноразово підняти оголошення про продаж сукні в Києві коштує 9 грн. Пакет з щоденним підняттям на сім днів - 59 грн.
За словами ріелтора Яни, вигідніше заплатити і бути впевненою, що клієнти з'являться. Коли потрібно терміново продати або здати об'єкт, вона купує щоденне підняття оголошення на сім днів.
«Сумарно я витрачаю на OLX 1-2 тис. Грн на місяць. І прибуток перевищує витрати мінімум в 20 разів », - говорить вона.

Для чого потрібні топ- і VIP-оголошення

Якщо ви продаєте вироби, які шукають не за конкретним запитом, на кшталт «iPhone 6», а по категорії - наприклад, «зимова куртка», підійде послуга «Топ-оголошення». Товар потрапить в спеціальний блок над списком звичайних оголошень рубрики, пояснює Віталій Власюк з OLX.
Виталий Власюк
Якщо продаєте те, що цікаво багатьом покупцям, спробуйте послугу «VIP-оголошення». Тоді пропозиція з'явиться на головній сторінці OLX, яку переглядають 1,5 млн раз в день. Наприклад, в минулому році так відмінно продавалися спіннери.
Вартість такої реклами теж залежить від міста і рубрики. «Топ-оголошення» на сім днів для продажу сукні в Києві коштує 59 грн. «VIP-оголошення» з такими ж умовами - 269 грн.

Для чого потрібні набори послуг з просування

Щоб заощадити, Віталій Власюк радить купувати не окремі послуги, а вибрати відповідний набір .
Тетяна, засновниця інтернет-магазину підгузників і наборів для пологового будинку Mommy Bag , використовує пакет «Швидкий продаж». Це «Топ-оголошення» на сім днів та три автоматичних підняття вгору списку.
Тетяна, засновниця Mommy Bag
«За допомогою такої реклами ми збільшили продажі на OLX майже в п'ять разів», - згадує Тетяна. Сумарно на просування вона витрачає близько 2,5 тис. Грн на місяць. Прибуток - приблизно в два рази більше, ніж витрати.
Вона пробувала не використовувати рекламу, а брати кількістю оголошень. Ефект з продажу був аналогічним. Але за розміщення кожного оголошення потрібно платити, в результаті набір послуг економить час і гроші.
«Ми вкладаємо в просування на OLX до 1000 грн в місяць - це покупка оголошень за допомогою" Топ-оголошень "», - розповідає Олександр Махомет, співзасновник компанії Ergo Place , яка торгує столами для роботи стоячи і ергономічними кріслами.
За його словами, вигода від продажів перевищує витрати на просування приблизно в п'ять разів. Через OLX компанія знаходить 5-10% покупців.

Як бізнесу допомагає персональний менеджер

За кожним бізнес-користувачем платформа закріплює менеджера. Його робота - допомагати продавцю з просуванням і рекламою.
«Менеджер підказав, що відвідуваність рубрики" Нерухомість "росте по буднях після 15:00», - згадує Яна Богданова. Вона почала розміщувати оголошення саме в цей час, і кількість переглядів зросла.
Олександр Махомет
Один підприємець продавав на OLX авточохли. Він витрачав на просування 225 грн в місяць, але продажів не було, розповідає Багрин. В результаті він зупинив виробництво і навіть подумував змінити бізнес.
Після консультації з менеджером бізнесмен купив пакетне розміщення десяти оголошень і дві послуги «Швидкий продаж», витративши на той час все 605 грн. Він також налаштував сторінку магазину, переписав оголошення, щоб їх краще індексував Google, і публікував їх на піку відвідуваності розділу.  Вже через тиждень бізнесмен похвалився трьома першими продажами, тому продовжив роботу з менеджером.
«На третій місяць підприємець вклав у просування вже близько 10 тис. Грн, а число проданих чохлів перевалило за 40, - розповідає керівник групи категорії авто на OLX. - Це дозволило йому знову запустити виробництво ».
Магазин RetroMagaz торгує ігровими приставками і аксесуарами. До спілкування з персональним менеджером компанія розміщувала на платформі 100 оголошень, але рекламувала всього два-три з них. Менеджер OLX запропонував спробувати просування всіх товарних позицій за допомогою послуг «Топ» і «VIP-оголошення». Це дало свій результат.
RetroMagaz
Зараз засновники RetroMagaz вкладають в рекламу на платформі близько 37 тис. Грн на місяць. Розмір прибутку не розкривають. Але, за їхніми словами, гроші на відкриття фізичного магазину в Дніпрі вдалося накопичити саме завдяки доходу від продажів на OLX. 



Партнер проекту ?
OLX
Вам буде цікаво прочитати:
1. Як відкрити бізнес на торговому майданчику і не прогоріти. П'ять порад від топ-менеджера OLX

Коментарі

Популярні публікації