Поделись сейчас!

The Devil on the Net Review No 1. The 10 most mortal marketing sins of a domestic online store: How to surely kill a good reputation forever and irrevocably?

The Devil on the Net Review No 1. The 10 most mortal marketing sins of a domestic online store: How to surely kill a good reputation forever and irrevocably?

Диявол Криється В Деталях

 № 1. 10 найбільш смертних маркетингових гріхів вітчизняного інтернет-магазину: як напевно вбити непогану репутацію назавжди і безповоротно?

A Відповідно до групи https://vk.com/doska_objavleniy_olx

Стратегія маніпулятивної поведінки - це те, що лежить в основі всіх безбожних явищ брехні, що інтернет-магазин може тільки робити лише як явище торгівлі. Зауваження - брехня може бути без свідомості і, здавалося б, нешкідливою. Дізнайтеся, чесно ви дієте в онлайн-продажах, щоб не скинути все, що було накопичено в санвузлі .
Ми рекомендуємо поєднати читання цієї проблеми з пілотною статею, щоб отримати найбільш повне відображення (дивіться в темах групи ВК). *
Раніше все було добре. Трава зелена, небо блакитне і навіть опинитися у TOP 1-10 Google з веб-сайтом, що тільки но розвивається. Ви можете пам'ятати тексти (і о, жах! цілі сайти, портали, форуми) з трьома десятками ключовиків, які міцно влаштувалися в провідних точках випуску. Сьогодні нема дурних ні в Яндексі з Гуглом, поїзд від'їхав, ШІ (штучний інтелект) справляється із справами без участі людини. Передбачаючи можливі кепські ідеї: 
Сьогоднішні алгоритми пошуку навчилися обчислювати і знешкоджувати низькоякісні веб-сайти десятнадцять років тому, включаючи ті, які були переписані школядою (перш за все) і вкрадені !!! тексти.
Брехлива правда
Використання недостовірної інформації - досить поширена ситуація. Шовк позначений на картці продукту, але чи є насправді віскоза? І яка проблема, тому що здається? Звичайно, але це не так. З юридичної точки зору, це не законна користь. Підробка. Врешті-решт, ви хотіли SILK ??? Один і той же матеріал з того, що роблять кришки для соусів.
У цих ваших інтернет-магазинах
"Цей продукт збільшить розмір вашої грудей на 1-2", - в рекламі бачать жінки, які шукають шляхи нехірургічного втручання. Залишається лише купувати і перевіряти себе і, бігаючи вперед, розчаруватися. Жінка закликає рекламу в телевізійному магазині, де вони обіцяють чудові результати, і запитує оператора: «Ти лікар?», І в відповідь чує одмовку: «Ну, що ви думаєте, що вам порадить двірник?». Суть обману полягає в тому, що вона не однозначно говорить "так" чи "ні". Ситуація аналогічна країні виробництва. Клієнт зацікавлений: "Де вироблений продукт?". Та їй по скрипту каже: "Це німецький винахід". Знову ж таки, відповідь без відповіді, яку неможливо перевірити. Бо якщо чесно, то зібрано в майстерні дядечка Ляо, в провінції Шаньчжен, в його брудному гаражі на земляній підлозі.
Якщо така дурниця у вашому спілкуванні з клієнтом, він вже ніколи не повернеться. Одна справа, якщо ситуація стосується недорогого одягу, а зовсім інша, якщо магазин продає продукти для краси та здоров'я. Такого болю ви навряд чи пробачите.
Завуальована відмова
Часто, щоб переконати замовника купувати та зменшувати кількість негативів, магазин заявляє, що продукт дасть результати через 4-6 тижнів безперервного використання. Це, наприклад. Поки клієнт закінчить курс, він матиме час, щоб пройти всі етапи прийняття того, що він купив поганий продукт. Можливо, він подасть заявку на відшкодування, але це юридично можливе протягом 14 днів. По факту, це вкрадені гроші.
І природна реакція замовника:
Переведення стрілок
Припустимо, що клієнт все ще обернувся, оскільки продукт не дав бажаного результату. Менеджери починають детальне опитування клієнтів, яке виявляє "помилки" використання, які викликали це. Зрозумійте, що таке лов? Шукаєте когось, хто винен! І цей "хтось", очевидно, не магазин. Цілком очевидно, що це дурниця, замовник змушений погодитися, а магазин знижує відповідальність.
Немає реального відшкодування
Інший момент - використання повернення як соціальних доказів без подальшої реалізації. Відстрочка відповіді клієнта на запит про повернення коштів, пошук причин відмови, просто ігнорування тощо. Чи повинен я казати, наскільки несправедливо це стосується клієнтів? Ми не рекомендуємо це робити, тому що ці відносини закінчують відносини з клієнтом назавжди.
Штучно-маніпулятивна потреба
Деякі інтернет-магазини намагаються поставити ідею клієнтам про те, що їх продукт є надзвичайно важливою необхідністю. Часто використовуються навіть брудні трюки, як "Ви нічого без нього". Це особливо позначається на молодшій аудиторії та дорослих. Перші бояться стати немодними, другі - втратити здоров'я і красу, попит.
Так, наприклад, з'являються всілякі косметичні "чудодійні продукти", склад яких іноді викликає занепокоєння або не містить нічого чудесного.
Як правило, одноденні компанії, які стримують на короткий час, продають такий щит, потім швидко закриваються і з'являються у вигляді іншої компанії схожого сенсу та нового продукту. 17 млрд. рублів на рік в тільки в одній Російській Федерації - це гігантські гроші, зароблені на довірі людей. Звичайно, кожен у собі може вирішити, чи готовий він до такої угоди зі совістю. Дізнайтеся більше про косметику Desheli, пилососи Kirby, медичні центри CosmoFit на форумах, присвячених торговому обману.
12 друзів Оушена
Карти товарів, статті, огляди, фотографії, ідеї, фотографії та відео - навіть псевдо копірайтинг, дає зрозуміти, що компанія не винайшла щось нове. Все вкрадене до нас. (с)



Text.ru - 100.00%

Коментарі

Популярні публікації