Як заробити за допомогою Instagram - Google Документи
Як заробити за допомогою Instagram - Google Документи:
4.10.2014 (Стаття оновлена: 22.12.2016) | Заробіток в інтернеті для новачків , Заробіток в соціальних мережах
'via Blog this'
Як заробити за допомогою Instagram?
Будучи запущеним в 2010 році, додаток Instagram аж до 2015-го НЕ монетизувати його власниками. У той же час, багато користувачів ось уже кілька років як успішно заробляють на ньому гроші в якості стабільного додаткового або основного джерела доходу. Яким чином?
5 способів заробітку в Instagram
- Дохід на продажу реклами
Розміщення за гроші рекламних постів / картинок або «заробіток на передплатників». - Заробіток на виконанні простих завдань
Гроші за виконання «простих дій»: підписка, лайк, коментар. - Продаж товарів
«Інтернет-магазин» в Інстаграм як ефективний канал продажів. - Просування послуг
Просування своїх послуг, бізнесу, бренду. - Надання послуг Social Media Marketing (SMM)
Дистанційна робота по просуванню і розкрутці сторінок в мережі Instagram.
У цій статті ми послідовно розглянемо кожен з наведених вище способів заробітку в мережі Instagram, розповімо: що для цього знадобитися, наведемо список ресурсів: де заробити, дамо інструкції: як почати роботу.
# 1. Заробіток на рекламі в Інстаграм
Мабуть, найефективніший інструмент заробітку на акаунті в мережі Інстаграм - реклама, тобто розміщення постів у стрічці свого журналу свого. При цьому, сьогодні навіть немає необхідності шукати прямого рекламодавця: всі вони вже використовують спеціалізовані біржі. Останні, в свою чергу, готові запропонувати співпрацю власникам акаунтів.
Як почати заробляти?
- Потрібно мати акаунт в Інстаграм з максимально заповненою інформацією в профілі, N-им кількістю постів, передплатниками, обов'язково «живими» (не "накрученими»), активністю в стрічці.
- Реєструємося на сайтах зі списку нижче, знайомимося з правилами, читаємо FAQ.
- На сайті вибираємо завдання, виконуємо його - отримуємо «гонорар»! Виводимо / переводити гроші в готівку.
Скільки можна заробити?
Все індивідуально. Щоб дізнатися конкретну цифру для вашого облікового запису - зареєструйтеся на запропонованих нижче сайтах. В іншому ж, сума заробітку залежить від 2-х чинників:
- кол-во ваших передплатників (чим їх більше - тим більше вартість розміщення реклами);
- частота розміщення рекламних записів.
Біржі реклами в Інстаграм
Біржа нативной реклами Plibber
З «біржею постів» Plibber вже сотруднічет без малого 20 тисяч. користувачів, і всі вони заробляють на своїх передплатників на постійній основі, розміщуючи рекламу великих брендів. Середня вартість розміщення 1 рекламного поста: від 1000 до 3000 рублів! Ви можете зареєструватися для роботи в якості блогера, адміністратора паблік або селебріті.
Мінімальна сума виводу коштів - 100 рублів. Вивести винагороду можна на WMR-гаманець в системі WebMoney. Основні умови до акаунтів:
- Мінімальна кількість учасників: 150;
- Кількість записів у стрічці не менше 30;
Instagram monetizer StarLeads
Досить цікавий сервіс, що повністю відповідає своїй назві. По-перше, в StarLeads існує мінімальне обмеження на кількість передплатників в 25 тис. По-друге, оплата налічується не за розміщення рекламного поста, а за кліки, зроблені через рекламний пост. Тобто, аккаунт повинен бути дійсно популярним. При цьому, очевидно, що для заробітку через цей сервіс має значення тільки кількість «живих» (справжніх) користувачів. Але!
Потенціал для заробітку в Інстаграм для власників таких фотоблогів (популярних, що не накручених) - дійсно високий, в порівнянні з іншими біржами. Вартість всього одного кліка в цьому сервісі - до 13 рублів! Побачити наочно, як працює сервіс - дивіться відео на головній сторінці сайту.
Як заробляти більше?
Все просто - розвивайте свій блог. Використовуйте всі можливі способи для того, щоб підвищити якість свого аккаунта (качетве картинок / постів), підвищити ефективність, збільшити число живих передплатників і т.д. Не знаєте, як це зробити? Ознайомтеся з порадами по просуванню в мережі Інстаграм від гуру в цій справі, Кирила Драновський:
# 2. Швидкі гроші на лайок і глобально
Найпростіший спосіб заробітку. Тому як, в принципі, не вимагає розкрученого / популярного блогу з великою базою передплатників. Проте, для успішної роботи: аккаунт повинен бути максимально «живим», заповнена інформація (фото профілю і т.д.), обов'язково мінімальна к-ть передплатників, постів (картинок) і т.д.
PS Якщо у вас немає передплатників, отримати їх ви можете в тих же сервісах, в яких будете заробляти (див. Список нижче).
У чому суть заробітку і хто буде вам за це платити?
Це ні що інше, як «накрутка». Чим більше передплатників в мережі Інстаграм - тим краще. Чи не так? Багато власників «купують» передплатників, тобто, готові платити вам за те, що ви на них підпишетеся; купують «лайки» для створення ілюзії активності в своєму акаунті. Ось, власне і все.
Скільки можна заробити на глобально / лайок в Інстаграм?
З одного боку - не так то й багато, це низькооплачувана робота. Винагорода різний на різних сайтах: близько 1 рубля за підписку, в межах 0,5 руб за лайк, в цифру по-більше оцінюються коментарі і репости. З іншого боку, деякі сервіси озвучують цифру в 500-1000 рублів в день.
Як почати?
Переходимо по посиланнях зі списку бірж нижче, проходимо реєстрацію, знайомимося з правилами і умовами кожного з сервісів, прикріплюємо свій аккаунт в Інстаграм, виконуємо завдання! Нижче - обіцяний список «бірж накруток», сайтів, де ви можете заробити на «простих діях».
Біржі накруток (лайків / підписок)
біржа VKTarget
Відмінна «біржа накрутки», що, крім усіх інших соц. мереж, працює і з Instagram. Надаючи можливість заробітку на виконанні 2-х видів завдань: лайки, підписки на аккаунт рекламодавця. Хороший рівень оплати в порівнянні з аналогічними сервісами.
Сервіс SMMOK-IN
Спеціалізується виключно на соц. мережі Інстаграм. В середньому по сайту ціни не особливо радують (втім, трапляються «підписки» за 1 руб). Так чи інакше, цей сервіс варто додати собі в «колекцію» на випадок відсутності завдань на інших біржах.
Біржа накрутки V-LIKE
Типова біржа накрутки. Для користувачів Інстаграм - 1 вид заробітку: підписка. Ціна (рівень оплати) фіксована, становить в 0,3 руб. Мінімалка на висновок - 15 рублів, тобто, рівно 50 підписок і зароблені кошти можна перевести в готівку.
Сервіс накрутки Сashbox
Завдань не так багато як хотілося б. Але! Добре оплачуються. Так, за 1 підписку заплатять 0,75 руб - це в рази краще, ніж у багатьох, представлених тут біржах.
Біржа коментарів Qcomment
По-перше, серед завдань, пропонує виконавцю підписку в Інстаграм за ціною 0,6. По-друге, коментування постів в цій соц. мережі оцінюється в 9 рублів і вище! І це 2 вагомі причини, щоб:
Важливо! Перед початком роботи, в обов'язковому порядку читаємо правила і FAQ (відповіді на найбільш поширені запитання) сайту / біржі, на якому ви входите і плануєте працювати. Це дозволить не тільки краще розібратися з тим чи іншим сервісом, але і позбавить від прикрих неприємностей, на зразок блокування облікового запису за порушення правил.
У разі, якщо на тому чи іншому сайті ви стикаєтеся з повідомленням: «на даний момент немає доступних завдань». Це може означати одне з двох: або дійсно немає рекламодавців або всі завдання були виконані; або ваш аккаунт не відповідає мінімальним вимогам рекламодавця. В останньому випадку, подбайте про наявність, принаймні, 100 передплатників і 30-ти постах в вашому фото-блозі.
# 3. Продаж товару в Instagram
Перше твердження з якого варто почати: користувачі Instagram, серед інших соціальних мереж - сама платоспроможна аудиторія. Це факт! І тільки в Росії користувачів Інстаграм вже понад 7 мільйонів (не рахуючи російськомовні акаунти інших країн: СНД і т.д.). SMM-смеціалістамі і рекламодавцями неодноразово доведено на практиці: найефективніша реклама (співвідношення витрачених на рекламу коштів до обсягу продажів твовара) - саме в Інстаграм.
Багато власників інтернет-магазинів вже використовують цю соц. мережу як додатковий канал продажів. В ту ж чергу, досить популярна практика - створення онлайн торгового майданчика виключно на платформі цієї соціальної мережі (не маючи власного інтернет-магазину). Замість постів з картинками про ваше особисте життя - фото вашого товару. Контактні дані (телефон і т.д.), з тим, щоб покупець міг зв'язатися з вами - у вашому профілі, поле "Про себе". Ось, власне і все!
Інтернет-комерція на платформах соціальних мереж - тема для окремої розмови далеко не на одну статтю. Незабаром, ми обов'язково розповімо про це на сторінках нашого сайту, але! Якщо ви не хочете втрачати час, можемо порекомендувати вам дізнатися більше про те, як просувати свій аккаунт (в тому числі, з метою побудови каналу продажів, збільшення обсягу продажів через Інстаграм) з цієї серії безкоштовних уроків . Дійсно стоїть матеріал, що безумовно окупить час, витрачений на його вивчення.
# 4. Просування своїх послуг або бізнесу
Як і в попередньому випадку, з продажем товару, в Інстаграм не гірше працює і просування / продаж послуг. Навряд чи є сенс заводити сторінку підприємству, що спеціалізується на бурінні свердловин або виробництві обладнання / машинобудування (і таке буває). Але є цілий ряд сфер діяльності, де займатися просуванням в Instagram сам Боженька велів. це:
Персональні акаунти фотографів (портфоліо), а з появою можливості додавати відео - і відео-операторів, фахівців манікюрного справи, візажистів, стилістів, сторінки салонів краси, фотостудій, розважальних і навіть закладів сфери громадського харчування. Звичайно ж, гріх не мати сторінку в Instagram туристичним агенціям і т.д. і т.п. Ви ж знаєте аудиторію Інстаграм? Якщо ваші потенційні клієнти користуються цією соц. мережею, значить і вашому бізнесу обов'язково необхідно бути там.
# 5. Надання послуг з розкручування Instagram як SMM-фахівця
На відміну від попередніх 4-х способів, цей має на увазі заробіток не на своєму блозі, а на веденні та просуванні фотоблогів ваших клієнтів. Так, це сама що ні є робота: надання своїх послуг в якості спеціаліста (SMM). Як правило - віддаленого, іншими словами - фріланс.
Можливо ви зустрічали вираз «Instagram-менеджер». У точності як бути адміном паблік в ВК з тією лише відмінністю, що не в ВК, а в Інстаграм: пошук / створення контенту, підбір картинок / мемасов, постинг і т.д. Втім, тут не все так просто. Можете бути впевненим, що в 99% випадків, ваш клієнт / замовник впише в ваші обов'язки кілька додаткових пунктів, на кшталт:
- Просування і розкрутка аккаунта;
- Залучення нових передплатників;
- Проведення рекламних кампаній, взаімопіар і т.д.
А це вже явно виходить за рамки виключно адміністрування, але скоріше, це відноситься до обов'язків SMM-фахівця. Що, в свою чергу, вимагає чималої бази знань, навичок. Де придбати все це (знання і навички)?). Пройти навчання. При цьому, якщо ви хочете надавати свої послуги в якості спеціаліста - без платних курсів не обійтися.
Втім, робота SMM-фахівця дуже добре оплачується. Ведення одного аккаунта - приносить дохід від 5 до 20 тис. Рублів. При цьому, не забирає багато часу: поширена практика - вести відразу кілька акаунтів, аж до 10-15-ти. А це вже дуже і дуже солідний заробіток, що виходить за межі в 100К рублів на місяць. Абсолютно реальні цифри. До того ж, на послуги SMM-фахівця сьогодні досить високий попит.
Коментарі
Дописати коментар